Glömt bort??!!

Jag hade nästan glömt bort denna blog. Men gör ett försök att återuppliva den! Mycket har hänt sedan sist. Inget mer UNHCR för mig. Det blev väldans mycket jobb så jag lämna över det till en jätteduktig tjej som dessutom blev anställd, säger ju en hel del att det var mycket jobb, haha!
Nu blir det mycket jobb med SWEA, eftersom Kuala Lumpur skall vara värd för deras årsmöte/världsmöte i mars 2011.
Vi är inne på vårt sista år i Malaysia, har vi jättetur så får vi stanna men jag tror nog inte på det eftersom vi redan varit här 6.5 år. Daniel skall plugga i Sydney när han är färdig med High school nästa år och då vill jag inte vara för långt bort. Han har en hel del arbete detta sista år eftersom han tar full IB.
Denna veckan är det skollov och vi skall bege oss till Cameron Highlands och titta bla på teplantagen. Återkommer med kort!

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

JAAA, jättekul om du återupptar denna blogg!



Tänkte själv sluta blogga när jag kom hem till Sverige, men det finns ju alltid saker man kan skriva av sig om.



Flyttar ni hela familjen till Sydney i så fall?



Ha det bäst! Här hemma är det underbart, jag som alltid hatat hösten har hittta en årstid som är så vacker och frisk! Nu ska jag verkligen njuta, för vi vet ju inte helt hur länge vi blir kvar i Sverige.



Kramar till dig!

2010-10-10 @ 11:11:58
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0