Nya tag - utan a, a och o med prickar!!

December 4,

Kom pa varfor jag aldrig skriver! For eftersom jag skriver pa svenska och saknar kunskapen om hur man far det pa mitt nya tangentbord, och inte orkar ta fram min laptop med svenskt tangentbord, sa.....
Hjalp, om nagon har ett tips! Logitech Dinovo tangentbord har jag! Annars blir det utan prickar!!

Tittade just pa ett par vackra bloggar, man blir avundsjuk hur rent och snyggt och framforallt valtextat allt ar. Borjade en ny hobby under hosten, scrap booking. Himla kul o klippa o klistra. Pa fredag skall jag o Anna-Karin har scrapbooking maraton, fran 9-18. Skall fa lara oss massa nytt! I den varlden finns det underbara bloggar, tank vad folk kan!

Jag tanker inte ga in pa denna host -augusti -december. Det har varit alldeles for mycket runt omkring mig. Att det skall vara sa stressigt att vara hemmafru, alltsa arbetande hemmafru. Men men!

image51

Detta ar iallafall min nya hobby, och nu till julen sitter jag pa kvallarna och gor julkort. Har fatt stampelnoja!

Nu ar det dags att hamta Daniel pa skolan. Han ar ganska trott nu och langtar efter jullovet och resan till Sverige. Stackarn, han som inte ager en jacka, kommer o frysa, hugaligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0